naomivandepol.reismee.nl

Dag 1: Vliegen

Daar zit ik dan. Op Schiphol. In mn eentje.

In November toen ik boekte leek het allemaal nog zo ver weg en ineens ga ik écht. Super veel zin in, maar ook best spannend. Heb ik alles wat ik nodig heb wel bij me? Met welke Nederlanders slaap ik in het appartement? Hoe zijn de gehandicapte kindjes daar? En hoe is de cultuur in Uganda? Morgen zal ik het allemaal weten!

Iedereen super bedankt voor het sponsoren! Ik zal jullie op de hoogte houden, wanneer het Ugandese internet het toe laat. (;

See you in a month!!

Liefs,

Reacties

Reacties

Henk en Nellie

Veel plezier in Uganda. Goede werkvakantie en goede reis.

Albert en Els

Inmiddels ben je gelukkig veilig geland. Wat zal je de eerste dagen veel indrukken op doen! Een goede en onvergetelijke tijd gewenst!!

Henk en Nelise

Wat een indrukwekkend verslag. Wat een andere wereld. Zijn trots op je!

Alie

Wat een mooie indrukwekkende verhalen....
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Een fijne, gezellige dag!!
Nog een mooie tijd daar.
Lieve groetjes Coen en Alie

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Doingoood